top of page

Umut dolu damlalar

  • Yazarın fotoğrafı: Zehra Mutlu
    Zehra Mutlu
  • 11 May 2021
  • 1 dakikada okunur

Merhabalar güzel insanlar:) Bu gün sizinle hayata dair sohbet etmek istiyorum. Hiç bilmediğin bir şehrin otobüs garında bekliyor gibiyim. Kalsam kalacak yerim gitsem gitmeye gücüm yok.Kafam karışmış,ikilemeler içindeyim Öylece durup daldığım anların ve içimde sebebini bilmediğim bir üzüntünün arttığını farkettim.Bir şeyler eksik Belki biraz köşeme çekilmeliyim,sırtımı yaslamalıyım daha önce yanından geçtiğim fakat varlığından haberdar olmadığım bir ağacın gövdesine. Almalıyım elime çok sevdiğim bir kitabı ya da izlemeliyim yoldan geçen insanları.. Saatlerce kaybolmalıyım. Sonra ne mi olmalı? Sonra, Mantığım değişmeli. Değişti. Hatta dünyaya bakışım.Eşyayı görüşüm, insanları anlayışım.. Güller kurudu lakin yeni bir tohum ektim. Çiçek açacağı günü bekliyorum Bir şiir armağan ediyorum bu tatlı hüznüme Gecenin karanlık kucağına bırakma beni! Taş duvar her yer, Bütün şehir yalın ayak, Kimsesiz güvercinler, Gitme! Kanatsız yaralı bir kuşum yokluğunda, Nereye çarpsam yüzün, Nereye dönsem sevda yüklü bu hüzün Gitme!.. Sarı çocuklarını döker koynundan ağaçlar… mevsimler küser, yıldızlar üşür…gitme… Yalnız bir ardıç gölgesi olur yaralı kalbim güneşler söner, gölgeler büyür.. zarif bir hüzün çöreklenir şehrin üstüne.. gitme, yüzümden sarkar külleri şehrin.. bir yangın yeri olur maraşta hüznüm… 🌵🌿

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
Şarkı

Sanki ile başlayacağım Sanki kayboldum Kıraç bir faide arıyorum köşe bucak aynalarda Yakamda bir çift el boşluğu madem ben kaldıramam...

 
 
 
Kırılmamak bir Sanat mıydı?

Bugün, kırılmak için bahane arıyorsa gönlüm, gözlerim bahenesini bulmak ve aklımda bunu ispat için malzeme arıyorsa, ben henüz ne...

 
 
 

Yorumlar


Join my mailing list

BURAYA MESAJINIZI BIRAKABİLİRSİNİZ**

© 2023 by The Book Lover. Proudly created with Wix.com

bottom of page